Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een maagd is superbelangrijk voor een echte man

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Shar7abiL
21-06-2011, 20:27

Maar ze hebben jou ook niet verteld dat je hem niet mag gebruiken jou ook niet toch?

Muhajira
21-06-2011, 20:35
ik weet het niet hoor. niet alle mannen sporen niet. waar staat trouwens dat wij alles mogen? van de ouders niet in ieder geval. dat is gewoon wat jullie er van maken. doordat jullie steeds zeggen dat wij alles mogen wordt het ook een soort werkelijkheid Hier heb je helemaal gelijk in. Alleen zijn de gevolgen verstrekkender voor de meiden en dat is het altijd geweest. Moet wel zeggen dat ook daar per gezin verschil in zit. Ik heb verhalen van mannen die met de riem krijgen als ze met een meid gezien worden. De mannen komen er makkelijker mee weg, misschien accepteren sommige gezinnen het letterlijk. Er zijn wel in ieder geval degelijk mensen die rechtvaardig daarin zijn, al krijgen meiden standaard meer op hun kop omdat het verstrekkende gevolgen voor haar heeft, dan is het begrijpelijk.

Muhajira
21-06-2011, 20:36
jou ook niet toch? Wordt nooit zo gezegd is hsoeeeeeeeeeema you know haha

FakedIdentity
21-06-2011, 20:41
De echtbreker zal alleen een echtbreekster of een afgodendienares huwen, en met de echtbreekster zal alleen een echtbreker of een afgodendienaar huwen. En dit is de gelovigen verboden. (24.3) Cristal clear.

Shar7abiL
21-06-2011, 20:42

Hier heb je helemaal gelijk in. Alleen zijn de gevolgen verstrekkender voor de meiden en dat is het altijd geweest. Moet wel zeggen dat ook daar per gezin verschil in zit. Ik heb verhalen van mannen die met de riem krijgen als ze met een meid gezien worden. De mannen komen er makkelijker mee weg, misschien accepteren sommige gezinnen het letterlijk. Er zijn wel in ieder geval degelijk mensen die rechtvaardig daarin zijn, al krijgen meiden standaard meer op hun kop omdat het verstrekkende gevolgen voor haar heeft, dan is het begrijpelijk. weet je waarom de dame de ouders extra zorgen baart dan de jongen? uit angst dat de dame ineens met een dikke buik op straat loopt. als het de mannen zijn die zwanger raken, dan zou het andersom zijn. ik kan me herrinneren dat me zus ooit tegen me zei BROERLIEF, GEEF JOUW LEVEN DE INVULLING ZOALS JIJ WIL, MAAR ZORG AUB ER VOOR DAT WE NOOIT EEN MAN/VROUW AAN DE DEUR KRIJGEN DIE ONS KOMT VERTELLEN DAT JIJ HUN DOCHTER ZWANGER HEBT GEMAAKT.

Shar7abiL
21-06-2011, 20:43
Wordt nooit zo gezegd is hsoeeeeeeeeeema you know haha je weet maar nooit :p "3endek a benti, matst3mlish tebshoent dyalek" :hihi:

ToosTandloos
21-06-2011, 20:46
De echtbreker zal alleen een echtbreekster of een afgodendienares huwen, en met de echtbreekster zal alleen een echtbreker of een afgodendienaar huwen. En dit is de gelovigen verboden. (24.3) Cristal clear. Een echtbreker is iemand die tijdens het huwelijk vreemd is gegaan heh. Even voor de duidelijkheid.

sayf_7
21-06-2011, 22:02
Een man die geen maagd is maar wel een maagd eist is een hypocriet. Of je nu wel of geen maagd bent, zo een man moet je niet willen. Ga slapen aub, De meeste vrouwen dan, die willen altijd een rijke man, en zij zijn dat zelf niet. Begrijp het verschil tussen de man en de vrouw in sociale opzicht een keer, gebruik je hersentjes. De man is anders geschapen dan de vrouw,

ToosTandloos
21-06-2011, 22:06
Ga slapen aub, De meeste vrouwen dan, die willen altijd een rijke man, en zij zijn dat zelf niet. Begrijp het verschil tussen de man en de vrouw in sociale opzicht een keer, gebruik je hersentjes. De man is anders geschapen dan de vrouw, Ga jij lekker trouwen met een wijf dat je wil om je centjes dan. Ik trouw met een man omdat ik om hem geef en omdat we bij elkaar passen. En zeker niet met een hypocriet. ;)

sayf_7
21-06-2011, 22:11
Ga jij lekker trouwen met een wijf dat je wil om je centjes dan. Ik trouw met een man omdat ik om hem geef en omdat we bij elkaar passen. En zeker niet met een hypocriet. ;) HAHHAHAah, jij bent grappig. Al die vrouwen altijd vragen heeft die een baan dit dat weetikveel wat. Een man gaat jou onderhouden en hij verw8 van jou dat je jezelf hebt onderhoudt.[streep met punt eronder]

FakedIdentity
21-06-2011, 22:19
Een echtbreker is iemand die tijdens het huwelijk vreemd is gegaan heh. Even voor de duidelijkheid. Iemand die zina pleegt kan ook een echtbreker/echtbreekster zijn.

houston
21-06-2011, 22:37
Ik snap niet waarom vrouwen zo flippen hier. =/ Het is toch zijn mening, als hij dat vindt oke, laat hem lekker. :confused:

SuperMagrabiaa
21-06-2011, 23:14

je hebt gelijk tot je begint over '' want 99% van jullie wilt geen man die slecht is in bed '' daaar ben ik het met je oneens!! :jammer:

MelkIsPerfect
21-06-2011, 23:22
Ey jongen? Wil je zeggen dat al die mislukte Marokkaanse meisjes hedendaags komen door ontmagde moeders? Hahaha ie akzin jij moet echt even snel terug naar je container want je praat onzin. Nog een nadeel van ontmaagde wijven, als zelfs dochters bij maagden hoeren worden. Of anders kan je mij meehelpen als ik in haar babylichaam snijd, ben ik er meteen vanaf :o

Dispatcher
21-06-2011, 23:26
kwil ook een bloedstollende maagdje, logisch kheb een kleine pilie. kwil zelf plikken.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33